onsdag 26 oktober 2016

Lite pyssel.

Hello! Sitter här med tomatröda kinder,feber igen en gång. Måste ju vara typ stress som jag lider av? Har haft såhär förut,men ingen läkare har hittat något fel. Men jag tror att det kan bero på att jag har mycket på G,och stressar upp mig. 
Well,har hunnit pyssla en del,och mycket mer har jag på G. Dagarna är för korta helt enkelt. Ska göra lingonris-balls imorgon tror jag. Kanske en ny krans också,min är inte fin längre. Små "mossträd" har jag också på gång. Får nog röja upp här ute,ser ut som en butik typ.

Idag var jag till Jeppis. Sökte med ljus och lykta efter Kuoma-skor till Elias,men neee,endera var de för stora eller för små. Några plagg till barnen kom såklart med hem. Men typ 2€ för 3 tröjor är inte fy skam! 

Får se om jag måste till farbror doktor med Elias igen,han hör extremt dåligt,och hostar fortfarande. 


Fråga inte vad det ska föreställa :D 

Så enkelt. En barkbit,mossa,kottar och svampar.

Inga kommentarer: