måndag 14 november 2011

Dag 1 – Presentera mig själv

Tycker profilen beskriver mig ganska bra,men okej lite kan jag väl säga :


Jag är då Johanna,född  25:e mars-88. Så jag fyller alltså 24 nästa år.
Är uppvuxen i en liten by som heter Hirvlax. Lantlolla med andra ord!

Har 3 syskon : Camilla 29 år,Mathias 21 år, och Elin 9 år. Hoppas jag fick åren rätt ;)
Såklart har jag en mamma,och en pappa. De bor nuförtiden på skilda ställen.

Träffade min första pojkvän -03,förlovade oss -05,fick barn -07 och separerade -09.

Träffade min nuvarande pojkvän Robert i Maj-09,direkt efter separationen. Flyttade tillsammans i Oktober -10,och fick vår son i Mars-11.

Så nu bor vi i lilla Jeppo i vårt blåa lilla hus. Min äldre son,Benjamin bor hos oss,men tillbringar varannan helg samt 1 natt in i veckan hos sin pappa.

Beskriver mig själv som : Pessimist,Ärlig,blyg. Är nog lite som en clown,gör bort mig,skämtar osv.. Humor är viktigt för mig!

Vet inte riktit vad jag ska säga mera,så jag tror det får lämna så här. Måste åka iväg till dagis och hämta Benjamin.

Tjingeling!

Inga kommentarer: