tisdag 29 november 2011

Tidsbrist

Har haft fullt upp de senaste dagarna så det har varit lite magert med uppdates här.. Min lista gick lite åt h*vete också,men jag speedar iväg med 2 rubriker idag!

Igår var det : Dag 15 – Mina drömmar 

Drömmar? Hmm,har jag ens såna? När jag tänker efter så har jag faktiskt inga. Inga framtidsplaner heller,inga mål,ingenting. Sorgligt kan tyckas,men man vet ju aldrig hur det blir. Jag förväntar mig inget,alltså kan jag inte bli besviken.
Klart jag har små drömmar som tex. resmål osv.. Har alltid velat åka till Los Angeles,eller New York. Att sambon faktiskt besökt New York gör ju inte saken bättre direkt :P Men,det förblir nog bara en dröm.

Me in L.A



Till Rom har jag också alltid velat,och dit skulle jag sluppit för några år sen! Men,skaffar man barn,så får man ta sitt ansvar. Kunde inte lämna Benjamin så många dagar. Lever annars bara här och nu,man vet aldrig när livet ändrar..
Min största dröm,att få se Colosseum.

Inga kommentarer: