tisdag 29 november 2011

Dag 16 – Min första kyss

Ska man minnas sånt? Min första kindpuss fick jag i dagis,det minns jag. Men kyss? Det var väl med något ex det.. Har ju inte så många ex,men den första jag hade var väl när jag var runt 10? Kan inte ha varit någon speciellt bra kyss när jag inte minns hehe :) Det var väl mest sliskigt skulle jag tro..
____________________________________________________________
Hmm,vad mer? Har haft så mycket på G,så jag knappt hunnit skriva något.. Igår städade jag ur Benjamins rum,kastade bort söndriga saker osv. Så nu ryms det nya leksaker,hrmm.. Antar att tomten kommer i år också.
Ska ännu gå igenom hans kläder,mycket som han växt ur.
Började smått på att städa ur min och sambons "pysselrum",som snarare blivit ett "hit kastar vi allt"-rum.
Massor med skräp!
Tycker det är roligare att fira jul när det är ordning och reda. Är nog en överdriven ordningsmänniska jag egentligen. Allt ska ha sin plats,och avviker det lite,så får jag typ panik haha :D Fjanteri.


Blir att fortsätta röja imorgon antar jag. Får INGET gjort när sambon är på jobb,och denna vecka har han kvällskift,så från morgonen ska jag städa! Elias bara hänger i benen och gnäller när jag är ensam..

Well well,återkommer imorgon. Ska vänta på sambon nu,sedan blir det tv:n!

Alloo

Inga kommentarer: