lördag 26 november 2011

Dag 13 – Den här veckan

Alltså bah? Är jag född igår eller? Vad menas,förra veckan eller den kommande veckan?
Jag tar väl båda då.. Förra veckan var tråkig rakt igenom. Sambon jobbade dubbelt (nattskift + vid pälsfarm),Benjamin var hos sin pappa (förutom Torsdagen),jag var enormt förkyld och på allmänt menshumör. Så den veckan raderar vi :)

Kommande då? Fortsätter väl att snörvla,men det är på bättringsvägen ska vi hoppas! Har bara en envis hosta som såklart börjar bråka när jag ska sova. Usch,kliar i halsen.
Benjamin kommer hem från pappas imorgon,och ska spendera veckan här hos mig. Han är ju vid dagis varje dag 8-halv 4 ,så det blir massa körning.
Kurs har jag på Onsdag,får se hur det blir. Är bara 1 gång,eftersom jag missade förra gången.
Annars har jag 0 program för en gångs skull. Skatteåterbäringen kommer väl typ på Fredag? Wow,inte mycket att glädjas åt det heller..
Kanske blir nån stadsrunda på julklappsjakt på sin höjd.


Aha,måste väl lyfta på arslet och dra till skogs sålänge jag ser något. Ska antasta lite granar.

Tjingeling!

Inga kommentarer: