söndag 27 november 2011

Dag 14 – Det här hade jag på mig idag

HAR jag på mig,har ju nyss klätt på mig :) Brukar lalla runt halva dagarna i pyjamas eller morgonrock. Och inte bryr jag mig så mycket i hur jag klär mig,går ju bara här hemma där ingen ser mig :P Mode tycker jag om,jovisst,och skulle gärna klä mig enligt aktuellt mode,men inget ser bra ut på mig..Too much fläsk helt enkelt.
Dagens "glammiga" outfit ser i princip ut såhär :

-Underkläder förstås,svart BH + underbyxor från Pieces.
- Urtvättad gammal,sunkig svart dödskalletopp från H&M.
- Turkos tröja i stil som denna (från Seppälä) :























-"sunkbyxor" från ,var det Rusta kanske? Hahah


















+ strumpor som jag ännu inte fått inspiration att sätta på mig..

Något jag aldrig, ALDRIG skulle klä mig i är en :

Onepiece. Så fruktansvärt fula! Säkert bekväma,sköna,men fyyy! Påminner mig faktiskt om Teletubbies haha!

Inga kommentarer: