onsdag 16 november 2011

Dag 3-min bästa vän

Har inte bara en,utan flera. Låter lite fjortis dethär med bästisar tycker jag :P
Men okej,dessa 2 individer har en alldeles speciell plats i mitt hjärta :







Jessica- helt fantastisk person,med en riktigt sjuk humor! ;)
Hon får mig alltid på gott humör,hur uselt det än känns.
Kan berätta ALLT för henne. Fast vi inte hörs av eller ses lika mycket som förut,vet jag att hon alltid finns där,och jag för henne förstås.













Mariana,din gamle get haha.
Henne kan jag berätta allt för,ingen skillnad vad,hon finns ändå där. Hon har samma humor som jag.
Vi brukar oftast vara ute och festa tillsammans (när man får möjlighet till det ),eller träffas med barnen.
Vi har grälat,varit i slagsmål med varandra,kallat varandra helt sjukt elaka saker,men vi har alltid rett upp det och gått vidare.
Betyder obeskrivligt mycket för mig!




Och,såklart,så har jag ju "bästisar" inom familjen också. Min syster,och min mamma är också 2 av mina bästa vänner.

Nåja,nu ska jag ge Elias mat. Tjingeling.

Inga kommentarer: