söndag 18 oktober 2015

.





Ålder: Ja vad tusan är jag? 27?
Stjärntecken: Väduren
Vart bor du: Hirvlax

Singel? : Nej. 
Vad spenderar du dina pengar på: Mat,räkningar,bränsle.


Favoritparfym: Just nu så är det Avons today,tommorrow,always.
Senaste konserten: Kaj och Måns!
Beställer i baren: Oftast öl eller white russian.


Festar du mycket: Sällan numera.
Brukar du blir för berusad på fest: När jag väl festar så är jag nog last woman standing.


Bästa boken: Herregud,kan inte välja. Ehhm,trasig av Shy Keenan kanske?


Äter du frukost: Sällan *skäms*


Dansar helst till: Dansar aldrig.
Mobiloperatör: Telefinland


Mode du aldrig vill se igen: Följer inte mode alls egentligen,men jag KAN INTE TÅLA extremt höga midjor på jeans!


Är du allergisk mot något: Något antagligen JA,eftersom jag får utslag på händerna.

Hur motionerar du: Räknas soffmarathon eller musklickning?


Vilka livsmål har du: Jag vill ha ett EGET hus,ha ett arbete
.


Favoritbutik: H&M,Lindex

Vad gör du på fritiden: Umgås med mina barn,syskon,mamma & pappa. Pysslar,virkar..


Tidning du gillar: 101 ideer


Kan du tänka dig att jobba utomlands för en tid: Nej,skulle inte tro det.


En bra gå-bort present: Beror på mottagaren ju.


Jobbar du hellre ensam eller i grupp: Helst ensam,alltid varit så.


Reser helst till: Ehhh,Italien?


Hur hanterar du kritik: Beror på vem det kommer från. Men är i allmänhet väldigt dålig att ta kritik.


Favoritrestaurang: Jaaa-a,äter sällan på restaurang så jag vet icke. 


Drömde du något i natt, i så fall vad: Ja,nån råddig dröm.


Senaste impulsköp: Kommer inte på något..


När skrattade du senast: Före idag,åt Elias.


Vad gör du om du får hicka: Håller andan?


Vilken var den senaste film du såg: Big fish


Anser du att du är stark -psykiskt och fysiskt: Ja,det skulle jag säga jo.


Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa: Chansen är ju obefintlig,men hmm,köpa nytt hus,ny bil,köpa något till mamma och pappa + syskon!


Gillar du att sjunga: Njaae


Har du körkort: yes
Saltar du på maten: ibland
Äter du nyttig mat: Aldrig..


Största svaghet: Tänker inte alltid igenom vad jag säger. Jag pratar före jag tänker alltså.


Har du några syskon:  2 syrror,1 brorsa.
Tror du på mirakel: Nej.


Kaffe eller te: Kaffe
Är du en sparare eller slösare: Beror på,fast hur jag än försöker spara så är pengarna alltid slut hah.


Målar du naglarna: Jepp


Hur många kuddar sover du med: 2
Promenad i skogen eller i stan: Skogen


Finns det något du absolut inte äter: LEVER yäk!
Höger -eller vänsterhänt: Höger


Favoritgodis: Dajm kanske.



Humör just nu: Neutral. 

Inga kommentarer: