torsdag 8 oktober 2015

Brrr!

Är det bara jag som håller på och fryser ihjäl? Får klä PÅ mig när jag ska sova,får ha ullsockor,leggings och t-shirt och ändå fryser jag. Börjar bli dags att inta blodtrycksmedicinen tror jag,för händerna är mer blå/lila än hudfärgade,och är konstant iskalla. Men hur hälsosamt är det att kasta i sig en massa meds? 
Tar ju redan muskelavslappnande,och det hjälper lite,men jag har ändå haft en konstig värk när det blivit minusgrader. Låter lite reumatiskt eller hur? 

Nå,vad haro skett de senaste dagarna? Elias har ju varit sjuk,så han var första dagen i dagis idag,och imorgon är han ledig.
Jag har varit till stan idag,och småshoppat. I Tisdags var jag i skolan och sen en sväng till Combo-loppiset. Desto mer har väl inte hänt. 

Är så på G att pyssla,men känns som att jag liksom är utan ideer. Känns ju lite tidigt för julpyssel. 

Barnfri helg emot,och jag orkar inte ens festa till det ens lite heller. Tycker jag har tröttnat på alkohol,för tillfället iaf. Bävar lite för morgondagen,Elias ska till tandläkaren och lappa 2 hål. 

Blir eventuellt Vasa på Lördag med lillsyrran,och sen är det ju höstlov. Får hoppas på fint väder så vi kan dra till skogs! 


Bye. 



Comboloppis-goodies
Åh,gimmee! Från Combo loppis i Vasa. 





Fick äntligen min tröja från Ebay. Hah vadå fanatic?!

Inga kommentarer: