tisdag 13 oktober 2015

Into the woods,again.

Höstlovet är slut,imorgon är det dagis och skola som gäller för kidsen. 
Har inte gjort så mycket dessa dagar,men tror det är bra för barnen att inte ha program precis hela tiden. 

Till skogs begav vi oss iallafall idag när jag tyckte det blev för mycket bråk (läs: när de halvt stryper varandra). Med bilen full av kids + 3 hundar så stack vi iväg till "berget förbi villon". Jag samlade igen en massa material,och ungarna och hundarna fick springa av sig. Riktit fin dag,och så skönt i skogen!
Fixade till lite höstfint vid mammas av skogsmaterial. 

Nu skulle jag behöva kika på tent-papprena,men känner mig så trött,så knappast orkar jag koncentrera mig. 









Försökte göra egna pompombollar,men tror de blir bättre med enfärgade servetter.


Sådär på tal om youghurt,så har mina händer börjat krångla igen. Utslag har jag,men det är mitt eget fel eftersom jag inte använde handskar igår när jag arbetade med riset.. Men,förhårdnaden jag har inuti handen har börjat "växa"?! 


Mys

Inga kommentarer: