torsdag 29 oktober 2015

Pynjas.

Jahapp,lyst med min frånvaro här igen. Nå,var i skolan i Tisdags,och på ett studiebesök med några klasskamrater till Blomqvist plantskola i Lepplax igår. Intressant,men kallt som fan! Trodde jag skulle förfrysa händerna av mig. Gäller att få ihop en rapport över besöket nu då. Knappt så jag begriper mig på mina anteckningar.

Idag var Elias ledig,för det var dags för tandläkarbesök nummer 2. Bra gick det,tills de spände dendär förbannade "formen" runt tanden. Då började tårarna rinna för stackarn,men han låg snällt kvar. Min duktiga skrutt! 

Annars då? Mycket på gång i skolan,eller njaa,kurser som ska avklaras och nån tent. Men,jag överlever väl fast det kommer bli intensivt.
Har såklart pynjat på med olika grejs (blir galen om jag inte får/hinner pyssla!),håller som bäst på att måla gipsbollar med julmotiv. Måste köpa flera! 

En lampa har jag hunnit vira in i en gammal spetsgardin,samt virkat några förvaringskorgar. 

Ska varva ner nu i soffan,verkar som kidsen fått sömn redan.


Bye. 




Barn och brandvänligt :P

Inga kommentarer: