torsdag 22 oktober 2015

I'm loosing my mind.



Alltså huhhu,denna vecka.. Elias har varit extremt nervpåfrestande,och då menar jag ENORMT. Testar mig konstant,kastar saker på mig,och omkring sig. Stor i mun är han åt både mig och Benjamin. Krångel när han ska sova,och vaknar på nätterna. Jag blir snart galen,i mean it. Tur att jag har barnfri helg på kommande,hallelujah!

Förutom att ha tjafsat med sonen så har jag varit i Jeppis (igår),och shoppat! Blev en del pysselgrejs,samt nyaste muminmuggen.  Idag har jag äntligen fått städat lyan,samt pysslat på med lite ditt som datt. Moppade sönder moppskaftet också,så får sticka iväg och köpa nytt imorgon.

Nu ska jag kriga Elias i säng och hoppas han sover hela natten där!


Baj!









Ny klocka från Ebay ;) 





Gjorde en HIMMELI :D

Inspiration





Inga kommentarer: