torsdag 15 oktober 2015

Massproduktion.

Hej! Jag är inne i en riktigt kreativ period. Pysslar massor varje dag. Har tillochmed gjort ett ,som jag kallar julpyssel. 
Imorse provade jag på att göra pompom-bollar av garn,ni vet de man gjorde typ i lågstadiet? Man satt i evighet och tvinnade garn runt en paffcirkel. Well,jag hittade ett tips på nätet hur man kan massproducera dessa bollar. Why oh why har ingen sagt detta?! 





=



Blev en höstkrans till mamma 

Julpysslet då? Jo,det blev en kottboll. Av en styroxboll. Penslade vit färg på kottarna för lite "snökänsla".




Om ca en timme ska jag infinna mig vid tandläkaren. Jag är nervös som sjutton måste jag säga. Som sagt så ska visdomständerna ut,och jag bävar för hur ont det gör efteråt. 

Hörs senare,om jag inte avlider i tandläkarstolen.

Adios!


Inga kommentarer: