söndag 25 oktober 2015

Jag går sönder.

Uh,vilken jobbig helg måste jag säga. Självförvållat givetvis,tur man kan välja att inte dricka. It's not worth it helt enkelt. 
Igår låg jag precis hela dagen. Kollade säkert 5 avsnitt SOA. Imorse vaknade jag och hade världens ondaste rygg! Trodde på sant att jag skulle gå av. Inte hjälpte det med 2 värktabletter heller. 

Sådär annars är det väl helt tjohejsan. Blev lite (läs mycket) orolig över Elias i Fredags. Plötsligt fick han väldigt ont i magen,kunde inte gå eller sitta. Nere i vänster sida på magen visade det sig,men det varken syntes eller kändes av något märkligt. Efter några timmar var han som vanligt. Nå,dyker det upp igen blir det nog akuten. 
Var en sväng till HH i Härmä i fredags också,och fick inhandlat några julklappar samt födelsedagspresent till Ben. 
Ben har tagit natten,jag ska hoppa i duschen och sen slänga mig i soffan. Imorgon blir det skolan igen,snittblommor på schemat! Ah,som jag har längtat! 


Puss hej. 



Heh

Inga kommentarer: