torsdag 1 oktober 2015

Vad ska man säga,hoppsan?

Hello! Torsdagkväll,veckorna rusar iväg! Snart är det jul muhah.
Ja,var börja? 
Var som sagt på besök till Sandras trädgård idag. Klottrade ner lite artnamn,samt fotograferade massor. Ska försöka få ihop en sorts presentation nu då. Bara jag minns vad som var vad! 

Efter det besökte jag hvc. De tog långtidsblodsocker,som var som det skulle,MEN mitt sockervärde var där och då närmare 12! 
Ei jumalauta hann jag tänka,för det var ju ändå närmare 2 timmar sen jag åt senast. Värdet ska vara under 6 åtm. 
Nå,skulle ju bara fattas att jag skulle behöva insulin.. Räcker inte med de krämpor jag redan har? Diabetes har jag ju egentligen nog haft sen tonåren,men aldrig behandlats. 
Fick droppar i ögonen,de som ger en riktiga demon-eyes haha. Sen fotografering då. 

Fick ny sockermätare + tillbehör,den gamla jag haft var ju typ från stenåldern. 

Nu först är ögonen normala,så nu blir det the sofa!

Adios.



Random bild på en Koreagran. 



Inga kommentarer: