tisdag 20 oktober 2015

Tent & sånt.

Terve terve,varit tyst här igen. Orsaken är helt enkelt tidsbrist,och trötthet. Varit i skolan igår och idag. Igår hade vi teori,och gick igenom kompostering. Blev så taggad att testa,men var ska jag göra det? Visst,skulle jag fråga,så skulle jag säkert få fixa till en här. 
Idag så hade vi tent i odling av växter. Gick väl sådär,borde vara godkänt åtminstone!
Efter det så begav vi oss ut och tog tester av jord,som ska inskickas för jordanalys. Sen lite ogräsrensning. 
Sprang igenom Combo-loppis också innan jag for hem,och hittade lite smått bara. En Angry-birds filt till Elias,han blev överlycklig! Är bara Angry-birds som gäller här nu.

Är totalt kaputt ikväll,undrar om jag inte har nån förkylning på G. 
Imorgon sticker jag iallafall till Jeppis sålänge Elias är i dagis. 

Bajs!

Vadå sötaste salt och pepparkaren?! 

Snoffs design till Lia :) 

Inga kommentarer: