söndag 4 oktober 2015

Trädkramare.

Helgen så gott som slut,igen en gång. Har varit en riktigt chill helg. Var på öppet hus igår till högstadiet,och inte var det så mycket som hade ändrats. Var sen in till Allehanda loppiset och fyndade en jacka till mig,utebyxor till Elias,jeans till Ben och ett ugglehalsband. 

Varit så seg och orkeslös,så jag har varit i säng före 11 hela helgen. 

Idag blev det slarvstädat lite,tänkte att det är skönare med en skogspromenad. Så stack iväg till skogs,och hade picknik samt fotograferade massor. Jag älskar träd alltså,gamla "skäggiga",vridna tallar osv.. Vill bara kramas hahaha. Samlade hem en hel del pinnar också,som jag ska fixa ihop något av. 


Efter det så blev det Kaabi,sen Jeppo. Elias sover över hos fammo,för det blir ingen dagis för honom imorgon. Hostar och har tungt att andas,igen. 
Jag måste iaf till skolan imorgon,annars missar jag för mycket.

Nu ska jag hänga upp tvätten,byta sängkläder,duscha och sen kolla Supernatural. 

Bye. 















Inga kommentarer: