torsdag 16 juni 2016

10 favoriter:
Färg: Blått,all sorts nyanser. 
Mat: Tortillas! 
Band: Finns så många ju..men eehm,just nu blir det mycket Skrillex,men han är ju inte direkt ett band. 
Film: Hur välja? hmm,Gladiator. 
Bok: Finns många. Verklighetsbaserade ska de helst vara. 
Sport: Ishockey. 
Årstid: Vår! 
Veckodag: Fredag.  
Glassmak: Vanilj. 
Tid på dygnet: Typ 20.00
9 för tillfället:
Humör: Lite seg,neutral. 
Smak: Tobak. 
Kläder: Mjukisbyxor och topp.
Bakgrund: Köket
Nagellack: mintgrönt
Tid: 10:27
Omgivning: Benjamin på golvet,stökigt kök
Irritationsobjekt: Min axel. 
8 första:
Bästa vän: Alexandra eller Emmelie
Screen name: ?
Husdjur: Katt
Piercing: I näsan,som jag gjorde själv. 
Förälskelse: I dagis.
Musik: Spice Girls
Bil: Som jag själv hade,en liten honda
Kyss: I dagis.
7 senaste:
Cigarett
: Nyss.

Mat: musli
Dryck: Vitamin
Biltur: När jag förde Elias till dagis imorse.
Kyss: ?
Spelad låt: Alan Walker-sing me to sleep
TV-program: American horror story
6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Nåå,är väl lite för tung på gaspedalen
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Yes.
Varit med på TV: Nope
Kysst någon du inte känner: Jo. 

5 nej tack:

Kläder: Typ shortshalare
Mat: Sushi
Musik: Hatar country!
Dryck: Whiskey.
Personlighetsdrag: Översittare
4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade AHS
Du kan höra just nu: Benjamin som spelar nåt spel
Du inte kan leva utan: Pengar
Du gör när du har tråkigt: Slösurfar
3 personer:
Du kan berätta allt för: Jessica
Du tycker om: Mina barn!
Du inte gillar: Inget jag nämner här.  
2 val:
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Våren 
1 önskan: 
Just nu: Att vi får en skön sommar!

Inga kommentarer: