lördag 11 juni 2016

Lördag,like christmas!

Goddag. Long time no see? 
Hmm,vad har skett sen sist? Mitt kylskåp sa upp kontraktet häromdagen,så har haft maten på trappan sen dess haha. 
Men nu idag fick jag hemfraktat ett splitternytt kylskåp MED FRYS! Fatta lyckan alltså! Har ju sen jag flyttade hit 2012 endast haft ett litet frysfack. Det facket har varit så igenisat att jag knappt fått rum med ett fiskpinnepaket. Såee,möjligheterna känns oändliga nu hah! Det gamla kylskåpet har förstört skivan och skåpet under,så det ska väck,så det nya,större får plats. 

Sådär annars så kommer vi ta en till kisse i början på Juli. Många som säkert tycker vi är helt crazy som tar en till när vi har 3 redan,men nää. Hade redan under min uppväxt många kissor,som mest hela 5 stycken vill jag minnas. Nemas problemas. Och mina katter får så himla mycket kärlek,så det räcker och blir över. Nykomlingen ska heta Bailey,och är en svart-vit halvlurvig liten plutt.
På tal om katter så är Fabian (den vita) sjuk. Sen han kom hem så har han bajsat ner sig helt okontrollerat. Aldrig förr har det hänt att han bajsat inomhus. Får hoppas han repar sig. 

Nu ska vi nog söka lite sällskap tror jag.

Bye. 



Lekt med ogräs :D




Inga kommentarer: