söndag 26 juni 2016

Midsommarhelgen i bilder.

Godmorgon (?). Här har vi varit vakna länge redan. Pojkarna är ute och leker,och jag försöker få lite energi. Är så otroligt trött konstant nuförtiden. 
Helgen kom och gick. I Fredags var vi ett varv till villan,sen hem och mögla. Sen igår blev vi bjudna på god mat vid villan. Nypotatis,kött,sallad,fisk osv. Sen badade vi i badtunnan. En riktigt skön dag! 

Idag blir det väl inte så mycket. Benjamin ska köras till pappas,men kanske vi hinner till villan och simma först. 

Imorgon är jag näst sista dagen på praktik,och Elias inleder sista dagisveckan. Mycket kul har vi framför oss. På Fredag hämtar jag hem Bailey,och samma helg kommer min faster,hennes man,samt 2 av mina kusiner hit från Sverige. Can't wait! 


Ha en skön dag alla! 






Elin ruvar



Inga kommentarer: