torsdag 23 juni 2016

Jag orkar inte.

Nå hejje. Midsommarfirandet har många redan inlett. Jag har kommit fram till att vi nog inte kommer fira midsommar desto mer. Det är nog första gången på flera år som jag kommer "fira" en nykter midsommar! Orsaken är att jag helt enkelt inte orkar. Är totalt orkeslös. 
Och att sitta och pina i sig alkohol för att det "hör till",liksom näää. Finns ju folk som kan ta med måtta,men jag hör tyvärr inte till dem. Och det vet jag,så lika bra att skippa skiten helt. + att jag har hem Elias,och jag tycker man ska hålla sig från alkoholen med barn hemma.  

Elias och jag kommer istället ha en helt vanlig dag/kväll. "Fira" kommer vi göra istället med mat + badtunna på Lördag. 

Kalla mig tråkig,präktig whatever,såhär blir det i år,och det känns super! 


Önskar er en trevlig midsommar!


 

Inga kommentarer: