torsdag 9 juni 2016

Salomon.

Hyii,vilket fräsigt väder idag. Trots att det tydligen blåst ännu hårdare inatt så har jag sovit gott. Men hade nog båda sönerna i mitt rum när jag vaknade. Plockade in mina amplar igår,och allt annat verkar ha klarat sig också.

Igår var jag då i skolan igen. Vi fick köra med (Wtf heter den?!) en minilastare? Äh,kallar den för trucken haha! Riktigt skoj! Fyllde igen det 33 m långa diket,där häcken skulle planteras.

Jag hade som sagt en tid till hälsovårdaren,och fick en stelkrampsspruta. Det var på tiden. 
Idag har jag helt sjukt ont i axlarna. Kanske inte så smart att skyffla massa jord efter den sprutan. 

Fick ta hem några växter från skolan också,helt gratis. Så med hem kom en tomatplanta,2 lavendel,mynta och salvia. Nu skulle jag behöva fixa till nåt att plantera de 3 sista i,tror det blir att odla dem på höjden. We'll see.

Ajöö. 



Traktorrally med Linnea

Viburnum opulus 'Roseum

Inga kommentarer: