tisdag 7 juni 2016

Ogräs & traktor Alban

Good evening! Tisdag idag va? Blev lite ändrade planer igår. Var ju meningen att jag skulle till skolan,men mamma fick "magafari",så hade ingen som kunde ha Benjamin. Igen en gång får vi vara rädda att drabbas av eländet. När ska det försvinna?! 
Nå,Jag och Ben stack iväg till Jeppis istället och köpte nya sandaler till honom. Lite annat smått kom ju hem förstås. 

Nå idag har jag varit i skolan iallafall,och idag fick vi ratta på med traktor + släp. Hade en grävmaskin som grävde upp en rad där vi ska plantera en häck,och vi körde bort jorden. Riktigt skoj! 
Sen blev det ogräsrensning och gräsklippning. Har sett nog av maskrosor och kvickrot nu.


Imorgon blir det Vasa igen. Ska till skolhälsovårdaren (måste ju passa på när det är gratis) och förhoppningsvis får vi börja plantera sen. 


De har ju lovat storm här imorgon,bra,för regn behövs nu tycker jag. Reagerar på pollen i år,fast jag annars inte gör. 

Bye. 
Kunde jag lämna denna kruka på hyllan? Nej. 







Inga kommentarer: