torsdag 2 juni 2016

Shopping,hår och avslutning.

Tjohejsan! Kom nyligen hem från Benjamins vårfest. Varmt och svettigt värre! Fick också hem Benjamin,som egentligen skulle vara hos pappa,men det gör ju ingenting! Känns bara bra när han är hemma!

Före idag så var jag till Jeppis. Sökte (och hittade!) helt perus-tröjor i andra färger än svart. Okej,erkänner,1 svart t-shirt kom med hem också. Såklart släpade jag hem mera blommor,så imorgon blir det att "möblera" om här ute.

Hårfärg inhandlades också,för gud så trött jag varit på mitt tråkiga hår. Och nu sitter jag här,helt SJUKT nöjd med mitt nya hår! Tonade hårbotten,och sen hade jag köpt "ombre color" från HH,så det sattes i topparna. Och jag blev förvånad hur bra den färgen tog på mitt hår. Ingen annan vare sig blekning,avfärgning ha bitit på mina toppar. I love my hair!
Blev tyvärr lite risiga toppar,men det fixar väl sig. 



Fixade frillan på Wilma

Kunde jag låta bli att köpa detta för 2€ tillsammans? Nope. 

Alltså e hon int sjukt vacker min systerdotter?!

Inga kommentarer: