tisdag 21 juni 2016

Midsommar ångest.

Lajbans! Tisdag snart till ända,nog för mig som ska upp "tidigt" imorgon. 
Idag har vi firat lillasyster som fyller hela 14 år! Herrejesus,i'm old. Var ju 14 år gammal själv när vi fick Elin. Var också till villan och simmade,och tillochmed jag vågade doppa mig! Kallt så in i *#%&/ var det. 
Efter det stack jag och sis till Kaabi för att småhandla. Var också in till Sport-Johan och hämtade ut en gratis flagga att ha på cykeln till Elias. Gratis äro gött! Mitt kylskåp blev också inbyggt idag. Och Elias lärde sig cykla utan stödhjul idag. Mycket kul som skett! 

Midsommarvecka är det ju också. Börjar få lite panik faktiskt inför midsommar. Liksom vad göra,med vem,och var?! Enda som är klart är att jag har Elias. Benjamin ska fira med pappa. Får väl sitta här hemma och käka nudlar. 

Imorgon blir det das school,och vi ska jyckla mer med hortensiorna. Give me strength! Nånee,det går väl an,bara mina axlar (som värkt hela dagen) samarbetar.

Elias sover,och Benjamin sover över hos mommo. Han och systersonen menar sova i tältet. Jag tvivlar på att de vågar,men de måste ju få prova!

Nu i duschen,sen senaste GOT.

Hopp!



Inga kommentarer: