tisdag 14 juni 2016

Tuesday.

Morjens! Ny vecka på G. Igen. 
I Söndags var vi till Monå på loppisrace. Jag fyndade en bok,och ett armband. Elias fyndade en påse med sandleksaker,och Benjamin en "karta" över finland utskuren i faner.

Igår var jag till skolan. Vi strödde ut bekämpningsmedel (givetvis BIO) på jordgubbsplantorna,samt planterade vid huvudingången till YA. 
Idag är jag hemma,och borde verkligen städa. Får ju skämmas. 
Senare ska vi till gravgården och plantera. Och imorgon blir det Vasa igen!
Börjar bli få dagar kvar tills jag blir ledig. Men hade faktiskt tänkt sticka iväg dit i Juli också nån dag. 

Ett litet renoveringsprojekt har jag också på G. Fick ta hem ett litet vitrinskåp från pappas,som ska få ny färg. Återstår att se om jag hittar nån bra plats för det. 






Stackars sneda ek. 



Inga kommentarer: