onsdag 29 juni 2016

Onsdag.

Hej! Rubrikbrist much? 
Var börja? Hmm.. Var sista dagen på praktik igår som skrivet. Vi rensade (och klippte gräs) i jordgubbslandet,tistlarna skulle bort,och det var ju några. Var full av utslag efter "pickona" när jag kom hem. Sen var jag och Pernilla och rensade ogräs ,lade ny bark osv i en rabatt.

Idag har jag och lillsyrran varit till Jeppis. Köpte present till mamma som fyller nästa vecka. En topp,en grå Monki-kjol (lång bak,kort fram) samt en del smått hittade jag till mig själv. Blev totalt kär i en ljuslykta vid Jysk,ångrar att jag inte köpte flera. Den får agera vas. En ny bordsduk blev också köpt,det behövdes. 

Ehm,ska snitta några blommor nu,sen kolla sista GOT. Får ju vänta typ 9 månader till nästa avsnitt. Snörvel!







1 kommentar:

Mikael Rydström sa...

Tjusiga arrangemang! :)