tisdag 2 augusti 2016

En stor lättnad!

Ahh,alltså med en gång blev allt så mycket lättare. Talar förstås om mina studier. Som jag tidigare skrivit så har vi en tent på kommande,som omfattar allt vi hittills har haft. Jag har pluggat hela min lediga tid,skrivit,rivit håret osv.. Idag fick vi ett mail,där det kom fram att vi (om jag förstod det rätt) kommer att få ha valfria böcker MED UNDER TENTEN! 
Visst kan det vara klurigt att söka fram rätt växt också,men nu känns det inte lika omöjligt. Jag som nästan gett upp angående studierna. Att jag aldrig kommer klara detta. Men nu ljusnade det åtminstone lite. 

What else? Imorgon kommer äntligen pappa,Elin och Elina hem från Stockholm. Känns som de varit borta 1 månad typ.. fast de for i Fredags haha. 

Elias har börjat nya dagiset,och det har inte varit några problem alls! Jag börjar inte denna vecka,eftersom de lovat bajsväder (= ingenting blir gjort). Men på Måndag så! 
Åska har vi också haft en hel del,jag gillar ju åskan. Tycker det är så mysigt. Skicka hit mer bara. 

Imorgon ska jag till Jeppis och inhandla lite saker som vi behöver till närstudier vi kommer ha 16-18.8. Kalligrafipennor,nå speciallinjal,färgpennor,blyerts i olika tjocklek osv.. 
Får se om jag alls hittar. Tycker allt är löjligt dyrt på bokhandlar. 

Lite Hallelujah feelis nu ikväll. 




Inga kommentarer: