måndag 29 augusti 2016

Kransar.

Blev ju inte som planerat idag. Var egentligen tänkt att jag skulle till skolan,på lektioner med floristerna,men fick hem en snorig son igår. Så har varit hemma med Benjamin idag. Jag satt länge ute och bara pysslade och njöt! Gjorde klart min ljung-krans,samt en likadan till mamma. Lite annat smått fixades också. Samlade material till vinterns pyssel också.

Ikväll har jag varit på föräldramöte till dagis.  

Inget särskilt de kommande 2 dagarna,men på Torsdag har vi den fruktade tenten! Men,jag gör mitt bästa helt enkelt,så går det som det går. 
På Fredag blir det ääääntligen av,det som barnenhar sett fram emot. Vi styr nämligen kosan mot Luleå! Ska besöka Teknikens hus,och sova en natt hos min faster.  Enda jag verkligen måste till så är Dollarstore. 

Sköt om er. 
Sötast






Mina halvdöda kaktusar fick nytt hem i gamla ljusburkar. 


Odon ,  Vaccinium uliginosum

Lingon , Vaccinium vitis-idaea


Inga kommentarer: