söndag 28 augusti 2016

Som den tv-serie älskande jag är..


..så blev jag överlycklig när jag hittade en sånhär! Let's go!




 
1. Tv-serie där du sett alla avsnitt minst två gånger
Sons of Anarchy,The walking Dead,Supernatural och Game of Thrones. 


 
2. Serie som du aldrig skulle kunna missa ett avsnitt av
American Horror Story!

Coming soon 
 
 
3. Skådespelare som skulle kunna få dig att titta på en tv-serie
Givetvis Charlie Hunnam och Jason Momoa! GRR. 

Jason


 
4. Skådespelare som skulle kunna få dig att INTE titta på en tv-serie
Typ Madonna? Får ju hoppas hon inte kommer på att medverka i nån serie. Jag tål inte henne. 
 
5. Tv-serie som du kan citera från
Sons of Anarchy.

6. Tv-serie som du gillar men som ingen annan tycker om
Ehm,kommer inte på nån. 
 
7. Tv-serie som du brukar nynna introsången till
Sons of anarchy.
 
8. Tv-serie som du tycker alla ska titta på
Alla jag hittills nämnt + The wire och Breaking Bad.
 
9. Tv-serie som du äger på DVD
Typ Desperate housewives. 
 
10. Skådespelare som startade sin karriär i ett annat forum och som senare överraskade dig med sitt skådespeleri i en tv-serie
Vet icke. 
 
 
11. Tv-serie som du gärna vill börja titta på i framtiden
Orange is the new black skulle jag ju verkligen behöva se på. 
 
12. Tv-serie som du fick sluta titta på för att det var så dåligt
Oz. 
 
13. Tv-serie som fått dig att gråta flertal gånger
Game of Thrones. Helt barbarisk serie! Sons också. 
 
14. Den senaste tv-serien du tittade på 
Game of thrones för andra gången. 
 
15. Favoritgenren när det gäller tv
Skräck och spänning!
 
 
16. Den första serien som du blev besatt av
Sunset Beach haha
 
17. Tv-serie som du önskar att du aldrig tittat på 
Simpsons.
 
18. Den konstigaste serien du tyckt om
Breaking Bad.
 
19. Den roligaste tv-serien som du tittat på
Southpark. 
 
20. Tv-serie som kan skrämma dig mest
American Horror story och The walking dead! 

Inga kommentarer: