onsdag 17 augusti 2016

Typiskt

Just my luck. När vi (äntligen) har närstudier,så går jag såklart och drar på mig världens förkylning! 
Cementnäsa,tårarna rinner,och stegring. 

Igår var jag på plats iallafall,och vi övade så gott som hela dagen på kalligrafi. Att försöka få in en text på ett litet begravningskort visade sig vara jävligt svårt! 

Idag var jag icke,men imorgon måste jag nog iallafall försöka överleva. Ska väl få lite handledning inför examenstillfälle,och det får jag inte missa helt enkelt. Fast visst skulle jag platsa bäst under en filt just nu. 

Anyway,trots krassligheten så blev det Jeppis idag,för handla måste man trots att man är sjuk. Sprang in till loppis,samt Erkin-Halli och sen hem. 

Nu är jag totalt kaputt,och ska kasta mig i soffan. 


Ha de!


Neeee,jag e int gravid,bara feeeet :D 

Liti söt no

Love at first sight. En tubhalsduk 

Inga kommentarer: