lördag 27 augusti 2016

RIP.

Vilken värdelös inledning på helgen jag fick. Borde seriöst inte alls ha lämnat sängen igår!
Vad hände? JO,jag skulle iväg och hämta Elias. Stod på trappan med telefonen i höger hand. Skulle plocka upp något från trappan,och vad händer?! Telefonen tappar jag,med skärmen rätt ner i stentrappan. Min halvår gamla Sony Xperia,som jag har 1½ år kvar att betala på. 430 €! 
Totalt mosad skärm.  
Så nu har jag lånat sonens telefon tills jag får en ny. 

Efter det eländet for jag till Jeppis och loppisarna. Fyndade skor + utebyxor till Benjamin,samt böcker,byxor till bägge pojkarna,filmer osv.. 

Avslutade dagen med en skräckfilm med Elin och Wilma. 

Idag blåser det något förjävligt,men ska ändå till villan ikväll. Blir väl kräftor,mmm!

Håll i hatten,och smäll inte bort några fingrar!


Adios. 



Någon kommer bli överlycklig :P 



Räddade denna från en säker död. Brorsan som gjort den i barndomen


Inga kommentarer: