söndag 14 augusti 2016

Höstlistan


Ännu ska vi väl hoppas att det blir några varma,soliga dagar. Men så småningom kommer den oundvikliga hösten. Såå,i brist på annat så blir det en höstlista.  


1. Vad är det bästa med hösten?
  • Mys med tända ljus.
  • Man kan med gott samvete sitta inne i soffan och bara vara.
  • Mörkret.
  • Alla fina färger.
  • Vardagslunken.
  • Alla tv-serier börjar pånytt.
  • Jag får tillbaka min pyssellust!

2. Vad kommer du äta i höst?
Mat? 

3. Vad kommer du dricka i höst?Troligen kaffe i mängd och massor! Varm choklad. 

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Antagligen min stora stickade tröja.  

5. Vad gör du om dagarna egentligen?Hoppeligen befinner jag mig i skolan eller på praktik. Annars lallar jag väl på här hemma. 

6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Förberedde mig för skolstart. 

7. Vad kommer du lyssna på?
Det jag alltid lyssnar på? 

8. Vad läser du?
Allt jag kommer över! Främst verklighetsbaserade. 

9. Vad tittar du på?
American horror story (start i September), The walking dead. Det jag absolut mest ser fram emot är att vi ääääääntligen ska få svaret på denna fråga hah : 


10. Vad var bäst med sommaren?
De få varma dagarna vi hade? 

11.Vad har du för höstplaner?
Studera,studera och åter studera. Och troligen en Luleå resa!


Inga kommentarer: