torsdag 4 augusti 2016

Pain & blåbär.

Good evening! Torsdag idag,vart har denna vecka farit?! Helg imorgon,och en helg med barnen!

Kände i förrgår att min högra arm gjorde ont,som att någon nerv var i kläm eller liknande. Och jovisst,imorse tänkte jag inte ens komma mig upp ur sängen. Kändes som brutal träningsvärk i båda benen,samt höger arm. Alltså what the hell is going on? 
Min första tanke var att det säkert har något med vädret att göra,ni vet,hastiga svängningar i temperatur tex.. Men är det inte främst de med reuma som har så? I don't know. 

Åska har vi ju haft så det räcker och blir över. Var riktigt rädd häromnatten. Det pipade till i strömmen,lyste upp där ute och small på samma gång. Huuu. Åska gillar jag annars,men denna gång var det för nära. 

Trots värken så var jag,Elias,lillsyrran,samt systerdotter till skogs och plockade blåbär idag. Vankade som en jävla anka in the bush. 

Så efter maten avnjöt vi glass med blåbär,mums!





Inga kommentarer: