fredag 19 augusti 2016

Lite bättre.

Fredag it is! Förkylningen känns lite bättre,och angående studierna så känns det mycket bättre. 

Igår blev det pratat om vårt stundande examenstillfälle. Och jag som alltid målar upp världens skräckbilder,så blev en aning lättad. Det är ju inte på liv och död heller. Det som förvånade mig är att vi får jobba tillsammans under detta tillfälle. Så Pernilla och jag ska jobba tillsammans. Klart att vi bedöms individuellt,men det underlättar ändå.
Det som är svårast just nu är examensplanen,som jag tycker ska vara överdrivet tydlig. Men det ordnar sig,och klarar jag det inte så får jag ta om helt enkelt. Det som jag är lite orolig att kan fälla mig,är växtkännedomen. 

Helg på kommande,och en helg med barnen hemma. Skulle ju lite nog ha velat ut på galej ikväll eftersom det är Juthbacka marknad,men jag passar nog bäst under filten. Men ett varv med lillsyrran på marknaden blir det iallafall! 
Imorgon kanske det blir dejt med Jessica,och på Söndag blir det ABC-dejt med Pernilla och Linnea. Ska planera vår kundbetjäningsdel inför examenstillfället. 



Ha en bra Fredag alla! 




Övade skala-ritning igår

Inga kommentarer: