lördag 13 augusti 2016

Powerpark

I'm alive. Fortfarande. 

Som skrivet så spenderades gårdagen i Härmä på Powerpark.  Och jag måste säga,att jag aldrig har mått så illa i hela mitt liv. 
Vi började med Pegasus,och det var ju det största misstaget. Trodde seriously att sista dagen var kommen! Mådde illa efteråt. 

Sen blev det trä-bergochdalbanan,samt Cobra  ,inte blev min mage bättre av dem haha. 

Fick sitta länge och andas så jag inte skulle spy. Men efter en halv Panini så kändes det okej. Så vi for i Typhoon. Och illamåendet was back! 

Träffade Mikael (min syrras karls bror,och min "ungdomsvän") så vi lallade på med honom en stund. Avslutade med Junker,den som accelererar 0-100 på 1,9 sekunder. Den var den enda jag inte började må illa i! Så kul! Ett sista varv i Typhoon innan vi for hem,och illamåendet was back. Jag ÄR för gammal för tivolin. 

Inga planer idag,skulle verkligen behöva reda upp i sönernas rum,men jag har så himla ont i högra armen + höfterna. Kallare väder,jo tack!


Cobra
Mikael och Junker

Inga kommentarer: