lördag 14 januari 2012

Bullet Bill

Lördag,tråkigt som fan.. Skulle behöva vända upp och ner på hela huset,riktigt grundstäda. Men var är orken?
Igår var det då Fredagen den 13:e.. Jag drog sönder handtaget på min bil. Så nu slipper jag inte in i förarsidan,utan får krypa över från passagerarsidan. Suck.
Hoppas ju att det går att fixa,men knappast..
Vägen hade drivat igen av all snö så vi fick sitta på landsvägen typ 15 minuter innan det blev uppskottat. Helvete till snö det har kommit.

Har virkat som vanligt.. Men jag blir aldrig 100% nöjd. Men fortsätter öva på enkla mönster.
Mönstret till dessa 2 var på engelska,och det gick ändå bra.. Hittade ju en sida med ca 1500 gratis amigurumi mönster :)

Bullet Bill från Mario-spelen.

Nån sorts figur :P

Ska försöka virka Mårran och en katt åt Benjamin. Får se vad det blir till. Ska samla åt mig olika garnnystan från mammas,hon borde ha en hel del!

Tjipp!

Inga kommentarer: