tisdag 3 januari 2012

Länge sen sist

Jises,har inte alls haft tid att skriva,eller jo,kanske..har inte haft LUST ärligt sagt.
Lämnar 2 ganska tunga veckor efter mig. Mycket skit kan man ju säga.. Fast jul och nyårsafton var bra! Lyckades ju slarva bort min kamera,men den kom efter många om och men till rätta! Thank God,behöver inga extra utgifter.

Elias har blivit så gnällig på senaste tiden. Får knappt gå ur syne för honom heller,då bölar han. Hänger mig i benen och ropar och tjuter "mammaaaaa!". Jag kan inte stå still hela dagarna :P
Snorig & hostig är han,så det är väl lite extra gnäll då. Tänder kommer också.
Varför inte sätta in löständer direkt på BB?! :D

Vad har jag sysslat med dessa lediga dagar? Ehm,kollat Twilight,läst böcker,virkat(Pensionärvarning!) och sysselsatt min gnälliga sambo & son. Benjamin har mest varit hos pappa faktiskt. Nu blir det skönt med vardag tycker jag! 

Imorgon blir det kontroll med båda barnen. Öron + syn skall kollas på Benjamin,och det vanliga vikt och längd + öron ska kollas på Elias.

Mer? Total rubriktorka..Bröööl.

Slänger in en bild på mina snoriga,svettiga (?) ungar :)

Inga kommentarer: