torsdag 26 januari 2012

Funderingar.

Läste en rubrik på ett tidningsomslag häromdagen. "Kris i kungahuset,kungaparet har skilda sovrum!". Liksom huh? Har folk för lite att fundera på?

Kan säga att jag och min sambo sover i skilda sovrum. Ja,hör och häpna,sprid ut och skvallra!!
Jag sover tillsammans med min son (han vägrar sova i egen säng),och det skulle vara aldeles för trångt med 3 i den sängen. + att Robert snarkar & gnisslar tänder SÅ FÖRBANNAT,så både jag och Elias skulle vakna. + att jag skulle ligga och putta på Robert hela nätterna,så han skulle heller inte kunna sova.. Så för att få lite husfrid så sover vi i skilda rum. Går utmärkt! Liksom,mysa kan man väl göra FÖRE man går och lägger sig? Man prioriterar sömn när man har småbarn. Kungaparet har ju inga småbarn iofs men :D

Bara en grej som störde mig lite..

Well,idag har jag varit till stan. Var en sväng till loppis bara. Hittade ganska mycket denna gång :) Mest kläder åt barnen!
En sväng till en handarbetsaffär hann jag också,men de hade inga ögon där heller. Så jag hamnar att beställa efter på nätet. Lika bra det. Vill ju ha ögon till mina amigurumis!

Nu ska jag betala gubbens räkningar. Ja,det är jag som har hand om det,jag har mer ordning än han hahah :D

Lite skit jag virkade igår :






Bajs!

Inga kommentarer: