onsdag 25 januari 2012

Jörgen

Fyfan vad kallt det är! Har inte tittat på mätaren men enligt byborna har det varit -22 grader.. Brr!
Synd att det är så vackert,det skulle ju kunna vara -5 och solsken också eller?
Men nej,solen smyger sig fram när det är omänskligt kallt förstås..

Fick brev från sjukhuset igår,Elias ska tydligen på en koll nästa vecka. Lungröntgen,läkarbesök osv.. Ska väl kollas upp hur lungorna mår efter hans inflammation.
Usch,har mycket spring nästa vecka.. Det är sjukhus,arbetskraftsbyrå,kontraktskrivande,rådgivning.. Men,ser fram emot Fredagen den 3:e när jag ska partajja med Maana ;) Så,har man något att se fram emot kommer den veckan att gå hur fint som helst!

Idag blir det väl bara vanliga vardagsbestyr,typ handla osv.. Ska hämta Benjamin till dagis också. Städade hela huset igår,men Benjamins rum orkade jag inte börja med :P Men kanske senare idag,eller imorgon..
Tror jag sticker iväg till loppis imorgon också,får ju ÄNTLIGEN lite pengar då.


Har såklart virkat,i have a life? Jodå,men det är så kul!! :)

Jörgen :
SÅ enkel att göra,lär bli många fler :)
Mönstret hittar ni på : http://crochetobsession.blogspot.com/2007/07/tiny-teddy-pattern.html



Work in progress :


Tyckte avigsidan blev bättre,så den fick vara fram :P


Freya blev jättesur när jag försökte fota henne :P



Vackert,men KALLT!

Sist men inte minst,en bild på min ubersexiga klämda stackars nerbitna nagel :D


Bye bye then!

Inga kommentarer: