måndag 30 januari 2012

Innedag

..ska jag & Elias ha idag. Bara traska runt i mjukisbyxor eller kanske rentav pyjamas hela dagen?! Så skönt när det är så jävla kallt ute!

Hamnade iallafall att åka iväg till stan imorse. Skulle och ändra på umgängeskontraktet med Benjamins pappa. Nu när vi har börjat med vecka-vecka system så ska det ju stå så i pappren också!
Så var jag och handlade lite. Men NU bunkrar vi in oss resten av dagen :) Mys!

Helgen gick väl sådär....Inget att säga riktigt..

Har börjat fundera på att sälja vår husvagn. Men,får se. Det är ju jag som äger den,så om jag vill sälja den så gör jag det ;)

Huvudvärk har jag hunnit dra på mig redan idag också. Nå,in med mera kaffe bara!

Lite pics : 

Piggyyyy :D

Mini kaktus

Ännu en kaktus

Mammas chihuahua Charlie är sur :P

Inga kommentarer: