torsdag 19 januari 2012

Pank-shopping!

Yep,var till stan idag då. Jag och Elias stack iväg med svärmor då hon ändå skulle till stan :) Jag var till arb.byrån,där sa de väl inget särskillt,bara sånt jag redan visste. Men,ska tillbax den 1.2!

Var till Seppälä och handlade för mitt presentkort. Fyndade rejält :) 1 topp för 2 euro,Bh & 3 par hipsters för 5 euro sammanlagt,stor mysig stickad "halsduk" för 5 euro,halsband 3 euro,hårsnoddar 1 euro + att det lämnade några euron´kvar av presentkortet :) Jag är nöjd!

Var in till en pysselaffär och handlade lim för mina stackars småslantar,och några plastögon. Men så fick jag garn av svärmor,som är jävla söta! JA,garn kan tydligen också vara sött :D Ett nystan är inte större än mitt lillfinger,hihi.Gull!

Blev bjuden på mcdonalds-mat också. Elias fick en ny mössa och en stor korg att ha leksaker i :)

Sött :P

Muslimoooo?

:D

En liten nära döden upplevelse hann jag också uppleva :P
Svärmor gick in för att handla och jag väntade i bilen. Jag steg ur och skulle röka,så hade jag ju fingret emellan bildörren förstås! Vilken jävla smärta,nageln är helt blå. Efter det började det snurra i huvudet,jag började svettas,må illa.. Svimningsfärdig helt enkelt. Usch,fick sätta mig i bilen tillbax. Blä! Bara för en ynka tumme. Jag är klen när det gäller smärta tydligen..


När jag väl kom hem hade gubben köpt en blomma till mig :) 


Bra dag detta ;)

Puss hej!

Inga kommentarer: