tisdag 17 januari 2012

Sexy shit!

Ohyeah! Vaknade och konstaterade att det var skitkallt i huset..Kallt och kallt,men jag är van att ha 25 grader,så redan 19 grader känns kallt!
Försökte elda,men det ville ju såklart inte börja brinna. Tog lite brännolja och sprutade på veden,och POFF så hade jag elden i ansiktet. Dit rök ett ögonbryn. Ser fan inte klok ut hahah :P
Ännu en anledning till att jag inte vill elda!

Hmm,annars då? Benjamin är hos sin pappa denna vecka. Känns så tyst och tomt här när han är borta :( Skönt tycker vissa,det tycker INTE jag. Min Benjamin <3

Klättrar på väggarna här. Pank är man också,så man kan ju inte hitta på något.. Skulle behöva sticka in till stan och anmäla mig arbetssökande,får mer pengar som arbetslös än jag får som vårdledig.. Konstigt.

Är på allmänt menshumör tycker jag. Allt stör mig! Snön,min bil,detta enormt stökiga hus,min tomma plånbok.. Tur man får träffa några vänner idag,får ju tänka på annat åtm!
Sedan sticker jag till mammas,och pappas.. Ska tanka mina usb-minnen fulla med filmer!
(vi har så förbannat trögt internet,så här får man vänta 3 år på att få ner en film)

Gnäll gnäll gnäll,det enda jag orkar göra nuförtiden..

Tycker annars att det är komiskt att vissa ägnar ett blogginlägg HELT åt mig. Och sedan tillägger att "jag bryr mig inte". Du bryr dig uppenbarligen eftersom jag föräras ett helt inlägg :) Eller?
Made my day. 

Puss

3 kommentarer:

Caroline sa...

haha, ja he e trevlit tå man sir att folk har så liti att jö så di stör se på en så pass myki att di måst blogg om e :D läst ett sånt trevligt blogginlägg om me sjölv ida ja å :p

Johanna sa...

He jättekul att nan bryr se så pass att di måst skriv om ejn :) Nan tänker ju på ejn tå åtm :D

Caroline sa...

ooja, man får känn se hedra! :)