måndag 9 januari 2012

Worthless

Gud vad värdelös jag är på bloggandet plötsligt. Men vad ska man skriva om? Hur eländigt allt är?
De senaste dagarna finner jag inte ens ord för. Jag har inte ätit,inte orkat någonting.
Skulle verkligen behöva lära mig att inte fundera på ANDRAS problem. Men,jag är ju en sådan människa,så jag sitter och funderar och emellanåt tillochmed bölar över problem som andra har :P 
Det blir för mycket till sist förstås. Man har ju problem själv också.. Det har ju alla. Jag måste lära mig att INTE lägga mig i,utan låta folk själva reda upp saker och ting.
Det handlar ju i det stora hela ändå om vuxna människor.

Nåja,nog om skit.
Virkar som en dåre,men inget blir bra. Får inte maskorna att se bra ut helt enkelt,kanske virkar för hårt?
Men,jag övar och övar..

Hämtade hem Benjamin igår,så nu ska han vara hos mig hela veckan och helgen. Blir att försöka hitta på aktiviteter när Gubben ska i jobb.. Benjamin blir så lätt rastlös.
Svartsjukan har börjat visa sig mellan mina små grabbar också.

Elias har en period nu då han inte sover så bra. Han vaknar och är jättepigg typ 4-5 på natten. Gäsp.

Hahaha,anka? Skulle se bättre ut med ögon :P
Vackert vinterväder,men kallt,brr!

Min smutsgris,med sår på hakan/läppen..


Kollade en film igår,Cannibal Holocaust. Fyfan vad vidrig,och då har jag sett en hel del.. URK!

Inga kommentarer: