onsdag 18 januari 2012

Random

Happ,Onsdag då. Tycker veckorna rusar iväg fast jag sitter på ändan hela dagarna..
Jag är så jävla uttråkad så jag blev depp när inte sopbilen kom idag haha.

Elias får 2 tänder uppe i munnen,så nu är det lite gnälligt.. Han har fått utslag och blåsor kring munnen också,vettefan vad det är. Kanske något man skulle behöva kolla upp? De verkar inte klia iaf.

Hela magen har han också haft utslag på.. Kan bara inte komma på VAD det skulle kunna vara. Han har inte direkt ätit något nytt,och skulle det vara blöjexem skulle det ju vara i baken också skulle man ju tycka. (Nu syftar jag på utslagen på magen alltså :P) Blöjan kan ju ha skavat,men tycker inte det skulle bli utslag av det.. Hmm,får se om det blir bättre..

Sitter och virkar på en katt åt Benjamin,han ville att den skulle bli klar IDAG,men måste nog göra honom besviken.. tyvärr.
Den blir inte särskilt vacker,men huvudsaken han tycker om den :) Mårran som jag virkade åt honom är han jätteförtjust i,den skulle få följa med till dagis en dag. Jag får ju skämmas heheh ;)

Well well,imorgon får jag minsann ta tummen ur röven och ratta iväg till stan. Ska till arbetskraftsbyrån,som det heter här. Är lite nervös faktiskt,jag är ju van att bara sitta hemma. TÄNK om jag skulle få ett jobb?! PANIK!
Nääe,men det lär vara dåligt med jobb häromkring. Men vi får se! Har ju ingen dagisplats åt Elias ännu heller. Men det ordnar sig.
Så ska jag och använda upp mitt presentkort till Seppälä.

Kastar in en bild på min nyvakna sötnos!


Jepp! Hepp.

Inga kommentarer: