onsdag 4 januari 2012

Suck

Trött som fan. Fick väl kanske 3 timmar sömn senaste natt. Benjamin drömde väl något,kom och väckte upp mig,och såklart Elias. Elias somnade väl om efter 2 timmar... Hostade som en tok stackarn.

Nå,kämpade mig upp för att åka på kontroll med ungarna. Benjamin ser dåligt,så det blir ögonläkare för honom. + att hans öron inte såg bra ut. Samma med Elias öron. Fick sticka iväg till farbror doktor,där det konstaterades öroninflammation hos Elias,så nu har han antibiotika en vecka framåt!
Benjamin fick ÄNTLIGEN en remiss till sjukhuset,så inom en snar framtid kanske vi får insatt rör i öronen på honom. Kanske skulle bli ett slut på detta öroninflammations-ELÄNDE?! Ska hoppas!


Hmm,Elias sover sött,än så länge.. Pappa är på nattjobb,och jag försöker virka. Haha,laddar upp en bild imorgon på min smått komiska varelse :D

Nu lite tv innan jag kryper i säng.

Dingeling!

Inga kommentarer: