fredag 31 maj 2013

Dejt & nytt

Har hittills haft en bra dag! Började med tandhygienisten,Elias har tänder han egentligen ska få som 3-åring?  Vi fick ny tandborste och tandkräm som inte ska smaka något. Så får se vad som sägs om det. 
Efter det stack vi iväg till Melissas. Barnen lekte,och vi stekte haha :D Trevligt!

Har käkat glass,och nu försöker jag få Elias att vila en stund.. Verkar inte gå vägen. Benjamin är hos grannen och leker.

Fick mitt Lindex-paket idag också :) 

Ny tröja :P


Såhär glad är vi över nya kläder :D
 Helg då igen. Blir nog bara film ikväll. Mittiallt får man sällskap ;) 
Imorgon blir det som sagt Elins (lillsyrran) avslutning. Huoh,hoppas mina 2 maniacs kan uppföra sig.

Fick önskemål om mitt sällskap också haha,men hmmm,njaa jag vet inte. Får se.. ;)

Well well hej.

Inga kommentarer: