torsdag 2 maj 2013

Just not my day.

..Fick ju min sovmorgon,ända till 08:30! Så det var ju bra,men resten av dagen har bara varit otur..

Dammsugarmunstycket är kaputt,min blodsockermätare försvunnen (ska till diabetessköterskan om 2 veckor,och ska då ha en massa att visa henne,great), alla bultar till mina sommardäck har mystiskt gått upp i rök, och jag har inte EN ENDA JÄVLA KANAL på tv:n. Ishockey-VM börjar imorgon,och jag börjar få panik. Hoppas de får fixat det så snabbt som möjligt..


Som grädde på moset så blir det inget Ikea denna helg heller,nemen yes.. Nå,får åka till Touhutalo eller liknande istället. 

När allt känns som mest värdelöst,så har jag ju mina underbara barn. Benjamin sa häromdagen : "Du e nog han bästast mamma man kan ha tycker jag". Värmer så otroligt! 


Inga kommentarer: