lördag 18 maj 2013

Lite nytt..

Konstaterade när det plötsligt blev såhär varmt,att jag inte har en enda jävla tråd att ta på mig i sommar!
Så nu klickade jag hem lite t-shirts från H&M. En skolavslutningsklänning till lillsyrran tog mamma på samma gång,samt 1 par shorts till Benjamin!

Min favofärg :)

 
 
 
Detta blev det. Lite tråkiga färger kanske till mig men :P


Deppade totalt ihop efter Sveriges vinst i ishockey. Perkele 3-0!! Sämsta matchen vi gjort,men såhär är det alltid när vi möter Sverige. Suck! Hoppas på brons imorgon hursomhelst.
Nu sitter jag i Jeppo. Benjamin fick sova hos mommo,han har tjatat om det i flera veckor så.
Elias har nyss somnat,stackarn har så besvärligt. Snoret rinner och han hostar rossligt.
Jag tycks reagera på pollen som sagt,tog en cyrtec-tablett idag och snuvan lättade. Har inte känt av det på flera år,men kanske är stora mängder pollen i år?

Nej nu tyckte R att jag ska joina honom på utsidan,så..

Inga kommentarer: