tisdag 21 maj 2013

Sweet Jesus.

Ah,min bil är i körbart skick igen!
M var så snäll och tog hem bildelarna från Jeppis,och syrrans karl skruvade inatt,så nu är jag back on track! Tusen tack till er :)

Elias är på bättringsvägen tack och lov,hämtade ju hem penicillin igår,så kanske det redan börjat verka :)
Han hostar inte alls lika mycket iaf!

De ringde angående jobben jag sökt,så imorgon ska jag på en liten speciell intervju. Ska läsa en saga åt en förskolegrupp,sedan tala med några damer.. Nervös redan fast jag gjort sådant många gånger. Men så länge sedan sist.

Nu blir det att väcka Elias,sedan food,och sedan sticka iväg till pappas. Menar tvätta min bil!



SUNK



Inget nytt om Freya heller,så vi är så gott som säkra att hon åkt iväg till himlen.
Lilla gumman :(
Lär aldrig få veta vad som hänt.


Inga kommentarer: